Wednesday, August 25, 2010

new BLOGGER ,welcome sheila:)

hello buddies , jam tangan saya menunjukkan tepat pukul 9.08pm . lokasi di ruang tamu rumah 3003,MP2 . actually, saya nda taw bha macamana maw buat blog ni , but im just trying . haha , bida lah design dya . tp atleast saya ada sua tempat maw "curhat" . boring jua kalo tiada blog kan, c AMANDA nda lama lagi sampai dari class BI dya . matilah , saya belum blikan lagi dya makanan d cafe bawahh , malasnya maw turun . tapi kejap lagi saya turun juga , kcian dya nanti kelaparan c my MOMMY . lepas tue, maw study MICROEKONOMI lagi , lusa test suda . wish me luck ya kawan2x, i will try my besto,. besok pulak class start jam3, ACCOUNT tutorial ,jam4 MIKROEKO tutorial,jm5 HE sampai jam7 . buka puasa di class la critanya , apa2x pun . nant UPDATED lagi ya . da~~ :D

No comments:

Post a Comment