Thursday, March 10, 2011

BILA ESOK ADA MIDTERM ?????

haishhhhhh . malasnya la aku rasa sekarang ni midterm memanjang selasa lalu makro . pastu selasa ni mandarin language . pastu esok TITAS la pulak . 

seriusly, i hate HISTORY . dari sekolah menengah dulu-dulu lagi , subjek sejarah merupakan antara salah satu subjek yang sangat la aku langsung TAK minat .Bukan tak menghargai negara yang sudah merdeka tapi aku tak taw lah . asal ja subjek ni mula lah aku menunjukkan muka yang paling menyebalkan . masuk bab1 sampai 4 . aku baru start bab 2 . horeeyyyyyy -.- '' .

apalah aku nak jawab esok ni . rasanya nak sediakn machinegun yang KAW-KAW . biasalah soalan objektif jak pun . hehehe, tu pasal boleh tembak dengan sesuke hatinya . malam semakin larut , mata masih terbeliak depan lappy ni . nanti esok jawabnya bangun lamabat la , matahari da ats kepala . midterm jam2 sampai 4 esok petang . . aduh,aduhhh,aduhhhhhhh . 

apa-apa pun , aku berharap miracle akan terjadi di esok hari . . apa yang aku tembak mengena dengan sasaran lah ye . , yaaa , tadi kan bapak aku call . aku rindu berat gan dia lah . . rindu sangat sangat , i miss u gila babi biggboss . bila mau mai labuan nie . lawat2x aku kat pulau nie, nanti aku bawa ayah jalan2x kat UK(ujana kewangan) tu jak tempat shoppingmall yang top kat sini . .haishhhhhh ! 


okay lah . setakat ini jer tuk hari ni . aku nak buka slide2x TITAS ni , malas mau baca buku . kalo baca slide bole on9 juga kan . hehehhe ^^ 
* night pepol ;DD

No comments:

Post a Comment